Servisní technik

Chcete dostat šanci a stát se opravdovým profesionálem? Máte chuť do práce, ochotu neustále se učit?


Jsme společnost MONTYCON gastro, s.r.o., a na trhu působíme od roku 1996. Zabýváme se projektováním gastronomických provozů, prodejem gastronomického zařízení, drobného vybavení a servisem našich zařízení. Naše motto: "Dokážeme zajistit servis nejen na to, co prodáme."

 

Zákazníků přibývá, proto hledáme posilu na pracovní pozici:

 

Servisní technik

Baví Vás práce s mechanikou a opravy elektrotechniky?
Nechybí Vám zápal, chuť do práce a ochota učit se?
Troufnete si u zákazníka či v dílně opravit nefunkční zařízení?

 

Pokud ano, napište nám. Odbornost a kvalita práce je pro nás klíčová.

 

Po nástupu vás zaučíme a zasvětíme do toho, jak to u nás v servisním oddělení funguje. Zároveň Vás zaškolí vedoucí pobočky. Prokážete-li své odborné znalosti a praktické dovednosti v praxi, převezmete odpovědnou pozici servisního technika. Výsledkem Vaší práce budou vyřešené reklamace a opravy včas a ke spokojenosti zákazníka. 

 

Denně budete:

  • sám provádět technické opravy u zákazníků
  • podílet se na instalacích zařízení větších výrobních celků
  • provádět opravy v dílně
  • zodpovídat dotazy zákazníků a řešit vše co bude potřeba ve věcech technického servisu

 

Požadavky na pozici:

  • znalosti a dovednosti z elektromechaniky – vyhláška 50 - §7 nebo alespoň §6
  • ŘP skupiny B
  • praxe v oboru vítána (výhodou)
  • ochotu pracovat v rámci ČR a SR
  • preciznost, soustředěnost, samostatnost, příjemné vystupování, časovou
    flexibilitu a manuální zručnost, dobrý zdravotní stav a fyzickou zdatnost

 

Co u nás získáte?

Bohaté zkušenosti.

Hodně se toho u nás naučíte, práce je velmi různorodá, máme široký sortiment zařízení, který po prodeji servisujeme. Řešíme servis od mechanických oprav až po elektroniku. Opravy se převážně provádějí u klienta, jen výjimečně na dílně. Každý den se vracíte domů.

 

Naše firma je na trhu od roku 1996. Jsme stabilní rodinná firma, která své závazky vyplácí v dohodnutých termínech.
Co slíbíme, to dodržíme!

 

Dokážete efektivně zvládat servisní činnosti? Chcete se do toho pustit přímo u nás?


V případě zájmu nám pošlete prosím životopis na e-mail:

Silvie Lošáková, personální oddělení

silvie.losakova@montycon.cz

mobil: +420 606 795 707

Asistenka / administrativní pracovnice

Hledáme novou posilu do našeho týmu - osobní asistentku majitele firmy a administrativní pracovnici.

 

Pracovní náplň:
zpracování emailové korespondence, komunikace se zákazníky, vyřizování telefonních hovorů, zpracování objednávek a nabídek, podpora obchodního týmu, marketingová činnost, výpomoc na veletrzích a prezentačních akcích.

 

Požadavky na zaměstnance:

  • středoškolské vzdělání ukončené maturitou
  • příjemné vystupování
  • řidičský průkaz sk.B
  • znalost práce na PC - word, excel
  • organizační schopnosti,samostatnost
  • anglický jazyk a německý jazyk výhodou
  • marketingové a prezentační zkušenosti
  • komunikační schopnosti, týmová práce, pečlivost,

 

Nabízíme:

  • Plat: 18 000 – 20 000 Kč / měsíc
  • Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
  • Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva

V případě zájmu nám pošlete prosím životopis na e-mail:

Silvie Lošáková, personální oddělení

silvie.losakova@montycon.cz

mobil: +420 606 795 707